it's a date




På måndag 14:00 är det planerat att jag ska på Date. Ni tänker - med varför ska addan på date? Klart att ni är nyfikna. Jag gick ofta på date under sommaren 08. Älskar att klä upp mig för att äta på restaurang.


Redan nu känner jag att min date är en jävla nolla. Fast inte lika smaklös som den tidigare. Nu tänker ni - men varför ska du gå på date om du känner så!? Det kan ja förklara! Allt handlar om status. Addan vill visa upp sig. Visa att ja fortfarande är eftertraktad på marknaden. ha lite roligt. Ge falska förhoppningar.


Va inte rädda! Efter att ha varit nere i jönköping en vecka är jag INTE sugen på förhållande. Förstår mig inte på budget förhållanden. Jag kör solo tills ja hittar någon som älskar mig lika mycket som jag älskar migsjälv.



Kommentarer
Postat av: Sabbe

Hahhahahahahahhahahahha jag älskar dej dh är så skön :)

2010-09-18 @ 13:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0