Snart på besök i jkpg!




Den 21 December ska jag hem till mina föräldrar. Brukar vara på besök ca fyra gånger om året. Vilket är fem gånger för mycket...! Tänkte tipsa er läsare om hur en typisk jönköpingsbo är! kan va bra att veta om ni någon gång skulle åka förbi och få motorstopp!


1. alla skaffar barn precis efter de slutat gymnasiet.


2. Förlovning lr bröllop är vanligt från 19 till 23år. (Folk är jävligt kristna)


3. Alla i min ålder jobbar på äldreboende, fabrik, lager!


4. tjejer i min ålder flyttar hellre in hos pojkvännen än att skaffa sig en egen lägenhet. (Farligt att vara självständig i en småstad)


5. Ingen har typ festat i Gbg, sthlm, malmö


6. Man måste heja på HV71 för dom är ju så coola!not...


Kommentarer
Postat av: Jennice

Fy fan vad skönt att inget av det stämmer in på mig iaf =)

2010-11-04 @ 19:16:35
Postat av: Josse

haha, vad skön du är!! =)

2010-11-05 @ 00:23:15
Postat av: stuxan

mitt i prick du!!! Samma här i t-hättan!!

2010-11-07 @ 13:43:49
URL: http://johannastuxgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0