tråkigaste dagen på veckan




Idag har det varit en riktigt långtråkig söndag hemma hos addan. Min "hemliga mysiga vän" ville komma över till mig senare ikväll och mysa. Men jag är inte så säker på om jag orkar med sånt en dag som denna...


Nästa vecka kommer jag jobba varje dag, så mig lär ni tyvärr inte springa på. under veckan träffade jag en person som jag tycker är jättefin. Ni vet hur det är. Man står och pratar med någon och så kommer man på att man är lite sugen på den andra personen. Självklart skulle jag kunna berätta vem det är jag pratar om. Men det roliga är att ingen av mina vänner vet om att jag tycker som jag gör om den här personen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0