Lika som Bär!


mamma och pappa VS. peter and lois


Det spelar ingen roll ifall inte ni läsare ser någon likhet. Det gör i alla fall jag. kolla in pappas mage och sen kolla in Peters. Mamma och Lois har samma byxor och frilla, haha! Äh den va rätt dålig.


Idag är det fredag, mamma Kerstin är i Uppsala och idag ska vi shoppa,laga mat och göra andra saker som kommer göra att dagen slutar med att vi blir arga på varandra. Visst är livet härligt. Ikväll blir det hemmakväll....


- kanske inte riktigt, 20:00 börjar jag! skål!


Kommentarer
Postat av: Jennice

Ha ha! Jag tycker "lika som bär" var klockren!

2010-05-14 @ 10:50:10
Postat av: MYMiC

haha jag vet inte, 'är jag det?

2010-05-14 @ 22:35:46
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: isabelle

hahaha vad rolig du är!!

2010-05-14 @ 23:56:00
Postat av: F R I D A

jo haha man ser ju att de är lite lika :D

2010-05-15 @ 15:48:39
URL: http://imfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0