It's intuitive, you don't have to try




Igårkväll när jag var ute med mina vänner fick jag svar på en fråga som jag länge har undrat. Varför har inte jag V.I.P kort på Birger Jarl? Alla tycker att jag ska ha det. Jag om någon ska ha kortet, så är det bara. Jag är partyprinsen, det vet vi alla.


Så varför har nu inte Addan ett V.I.P kort? Jo för att ägarna trodde att jag redan hade ett!? Nej det hade jag inte. Men nu ska jag i alla fall få mitt kort. Det roliga är att jag ringer upp mamma Kerstin aspackad 02:30 igår för att berätta nyheten. Tror ni hon blev glad? haha nej. Hon sa något med - Addan sluta ring för i helvete.....


Mamma är underbar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0