I can feel the base line jumping




Lisa Karm är lätt den coolaste tjejen i Uppsala. Snygg show, bra musik. Och kvällen var fantastiskt rolig. Tack vill jag säga till han som köpte drinkar till mig och bjöd på vin. Tror inte min Plånbok behöver följa med ut mer?




Här har ni tjejen. Lisa är grym på att dansa, alla borde börja dansa för henne. Jag gör redan det. Och se på mig hur grym jag är på dansgolvet.




Sprang in i sötnosen Julia. Verkligen alla man ville träffa var ute igår. Älskar dom kvällarna som blir så :)




Blev många glas vatten innan visningen började. hahaha, men jag var städad igår. Fan vad onödigt.




Jag undrar vem av oss som är blondast?





Det var allt ifrån min fredagkväll. Men ta det lugnt. ikväll är det lördag och jag ska på en grillfest som jag hoppas kommer bli jävligt rolig. Fler bilder ifrån mig kommer. Mitt liv är en fest som ni får följa ;)


Kommentarer
Postat av: Vonna ♥

SV: =)

Haft en bra helg ? KRAM

2010-05-17 @ 08:32:46
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ojojoj!!! Självklart är bilden från modevisningen med min bak mot kameran ;-) Tur att den är så vältrimmad, hihi...

2010-05-17 @ 23:07:26
Postat av: Trees

Cool frilla du har! ;)

2010-05-19 @ 06:50:54
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0