hejdå Nadia




Idag var vi ett gäng nära vänner till nadia som var med henne ut för att ta farväl. Vi kommer alla sakna Nadia nu i sommar. Men jag tror att vi är några som kommer åka ner och hälsa på henne :) Jag kommer sakna dig älskling
men jag vet att vi ses snart igen :)


Tzatziki bör man inte gå till om man är fler en två personer. Man hör fan inte vad någon säger till en. det är trångt. Och man får knappt betala när man vill gå? Fan va dåliga dom var på att ge rätt tillbaka.


ps. Jag tror ja var rätt lullig i skallen ikväll för fan vad jag inte orkade med mig själv, haha ds.


- kul å va bäng ;)


Kommentarer
Postat av: Nadia

Du är så fin min underbara <3 GUD vad jag kommer att sakna dig!

2010-05-20 @ 10:42:08
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0