a second chance to make a second impression




the second date!!

Vi har träffats förut. Tydligen? Jag får sluta va så full. Nu ska vi ses igen. Det här kan inte gå fel eftersom det är en grek som jag ska träffa. Mitt ex var grek om ni kommer ihåg. I Love Greker!


Jag ser det som en rolig grej. enligt mig ska man dejta mycket under sommaren. Men man ska absolut inte gå och bli kär. Relationer får komma till hösten för den som nu behöver det. Eftersom jag redan har så mycket snygga kläder tänkte jag idag gå och shoppa fler. Jag undrar vad den lilla greken vill se mig i? Det roliga är att greken kommer ifrån Uppsala och bor 20min ifrån mig. världen är liten.


önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Vanessa Jensen

Vad roligt att du tyckte min sida var fin. Detsamma!

2010-05-31 @ 14:50:18
URL: http://nessanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0