1 drink, 2öl för 88kr = tack för att du inte kan räkna


ute en fredagkväll som vanligt.


Det bästa från igår måste ha varit när jag fick betala 88kr för 1 drink och 2 ÖL. Kul att han inte kan räkna! I övrigt hade vi kul. Jag och christian gick bara ut för att kolla läget. Blev väl lite full på slutet.


Det står i alla fall helt klart att jag måste börja snygga till mig. Man börjar se rätt sliten ut (kolla in bilden). Ikväll ska jag på Grillfest. Gissar att det kommer bli trevligt. Men jag kommer nog bara dricka öl. Känner att det är rätt farligt att grilla. (det är farligt när jag grillar).



det bästa som jag sa igår...

nån kille - Hej kan du bjuda mig på en cigg.

Addan - absolut, så det är en cigg du vill ha.

nån kille - ja

addan - (är snål) börjar springa därifrån :P.... (såg rätt kul ut)


(5min senare) kommer killen fram och är säger - Men du får ju inte springa ifrån mig....



shit vad folk kan vara larviga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0