Too much of anything can make you sick




Nu på lördag ska Jag, Anvah, Ida, Maggie till 8glas. Alla som känner mig vet att jag hatar att festa i jönköping. Men ska jag va ärlig så tror jag att denhär kvällen kommer bli riktigt bra! Kommer i alla fall ha med mig tre underbara brudar ut :)


Det bästa med denhär kvällen är att om jag gör bort mig så kommer jag i vilket fall sitta i bilen till uppsala dagen efter. Jag ska till Lidköping på dagen och shoppa. Min plan är att vara snyggast på 8glas. Ska bli intressant att se vad för typ av folk man kommer springa på under kvällen. Det var 3månader sen jag besökte staden sist.



Dj kommer vara Calle schulman.


Det ska bli kul att höra vad Calle Schulman kommer spela för musik. Jag undrar ifall han tycker det är tråkigt att se ut som han gör? Man vill väl vara vacker och snygg eller hur!? Jag skulle inte vilja se ut som honom. Undrar ifall någon tjej har varit kär i honom....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0