Life in the Fab Lane , del2


Addan och Nadia


Först vill jag säga! Grattis till Nadia som idag fyller 23 underbara år. Hoppas din torsdag blir mysig med familjen för imorgon börjar vi festa! Att fira ihop med Nadia kommer bli Guld. Helgen kommer spåra!


Imorgon fredag börjar festen som inte kommer ta slut förrän det blir söndag morgon. Vi har bjudit många vänner. Men det är mycket löst folk som vill komma!? Det finns två typer av människor som jag aldrig vill ha på mina fester.


1. Dom tysta typerna som inte säger ett skit, eller bjuder på sig själv. Dom personerna kallar jag för platsdödare = de tar plats som de bara dödar och inte gör något med. Är du på mina fester ska du bjuda på dig själv och vara pratglad.


2. Ett opartyface = Om man går till en fest måste man fan se party ut. Det spelar ingen roll om du bara ska komma förbi för att säga "hej". kommer man till en fest ska man se ut som att man är på en fest. Annars tycker jag inte man behöver titta förbi alls.



- Imorgon kör vi snyggingar, jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: xxx

du gillar o suga kuk va?

2010-03-12 @ 10:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0