I övermorgon kommer jag!


Här bor min mamma och pappa!


Gud vilken lång och jobbig måndag det har varit. På tisdag går jag i skolan 10:00 till 16:00. Det ska bli riktigt skönt att åka bort Onsdag till Söndag. På fredag ska jag till Gränna över dagen med mina föräldrar. Och på lördag ska vi åka till Lidköping över dagen och hälsa på Farmor. Annars så kommer det bli att jag träffar mina vänner.


Tur att det bara kommer bli en utgång denna veckan. Förra veckan blev det tre utekvällar, jobbigt. Nu på lördag ska jag och Anvah till en bar som heter 8Glas. Tydligen är det nån snubbe som har klubb där och temat för kvällen kommer vara HOLLYWOOD. För att vara jönköping tror jag att det kommer bli en bra kväll!


- jag lovar att ta kort på allt som jag kommer göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0