Helgen kommer snart!


Rebecca och addan!


Idag har jag haft finbesök från Jönköping. fast ikväll var också min sötnos Rebecca över på middag. Jag älskar att bjuda vänner på mat. Är faktiskt riktigt grym och snygg när jag står i köket. Det måste ni alla få se!


Helgen kommer snart och det ska faktiskt bli riktigt kul. På fredag ska vi ut och fira att jag blev 22år förra veckan. Och dagen efter på lördagen ska vi ut och fira att Nadia den snyggingen blir 23år. Två stora kvällar på samma helg. Gissar att det kommer bli en galen helg. Nu återstår det för addan att hitta nya kläder. På fredagen är det extra viktigt att det är jag som är den snyggaste. Ut på stan och leta imorgon!!


god natt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0