heads will roll


Snart en ny helg i Uppsala!


Imorgon är det bara onsdag men jag har redan helgen planerad. På torsdag blir det Stocken med några vänner ifrån klassen. Torsdagar är de nya lördagarna skulle jag vilja säga. Och på fredag ska jag på Lazee, han ska spela på Smålands-Nation. Till lördagen ser det ut att bli utgång i stockholm med Nadia!


Att göra livet till en fest borde fler tänka på. Livet ska vara roligt. Det som kommer bli ett helvete är att hitta kläder till de här tre kvällarna. Lovar att min blogg kommer vara full med partybilder innan veckan är slut.


- Det är sånt vi gillar att se!



Kommentarer
Postat av: roxanne

är det bra i uppsala? blev bjuden på fest där till helgen, dock är jag redan bokad :/

2010-03-25 @ 19:03:36
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0