But when I become a star we'll be living so large


Lisa Karm och Addan


Först vill jag säga TACK Sofia Gustafsson som har gjort mig så fin i håret. Igår var jag och Lisa på förfest hemma hos Deo. Efter förfesten blev det utgång till Bj där vi festade med John, Alexander och Slaven. Det var en grymt rolig kväll som var oplanerad.



Alexander "smirre" och Addan


Det bästa igår tror jag var efterfesten som höll på till 06:00. Tidigare var jag ingen efterfest kille, men nu börjar jag vakna. Saknade Rebecca & Nadia igår. Det är alltid så kul när dom två är med. Det blir liksom det lilla extra. Men imorgon ska jag och tjejerna till stockholm!


- Nu ska jag dö en stund.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blev skitsnygg i håret! Puss/Martina

2010-03-06 @ 16:21:40
Postat av: Millah

Hej tack så mycket =)

Jag började blogga Juni 2008 tror jag att det var

& försöker blogga så ofta som möjligt.. Olika från dag till dag..Kram

2010-03-06 @ 16:43:13
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: therese

Jag bloggar varje dag!! =)

Startade den på riktigt i juli i somras då jag började gå ner i vikt =)

2010-03-06 @ 16:54:01
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: RonjaZorina

Hej! Tack för din fråga - alltid kul när folk är intresserade! :)



Jag började nog blogga år 2007, fast då var det mest "bara för att".. Skrev något inlägg då och då men det handlade inte om någonting. Bara som en dagbok.

Efter ett tag kom jag dock på att det var ett bra ställe att visa mina teckningar, foton och annat kreativt - så då började jag med det!



Jag bloggar alldeles för sällan, tyvärr. Ritar så sällan nu för tiden, men jag brukar vanligtvis försöka rita och ladda upp en bild om dagen.



Just nu blir det väl snarare ett inlägg i veckan - men det ska det bli bättring på. :)

2010-03-06 @ 18:50:06
URL: http://rze.blogg.se/
Postat av: Tessilione

Vilken underbar frisyr du har :) gillar färgerna!

2010-03-07 @ 11:23:25
URL: http://tessilione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0