Addan & Lisa


allas våran Lisa Karm


Vilken slö måndag det blev. Jag och Lisa var i skolan från 10:00 till 17:00. Gissa om vi var trötta efter dagen i skolan? 18:00 tog Lisa och hennes vän Helena med mig på bio. Vi gick på den "nya" "harry potter", det vill säga Percy jackson. Filmen var helt okej.



En trött addan på Waynes!


Under veckan
som är kvar kommer det bli en onsdagsfika med Nadia och gänget. På torsdag ska jag till stockholm igen. Känns som jag är där hela tiden, men så är det inte. Helgen hoppas jag blir lugn. Den här fina tisdagen kommer jag luncha med Jasmine. Önskar er alla en trevlig dag! puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jessica W

Tack så mycket, älskar mode! :)

2010-03-16 @ 13:06:53
URL: http://styleandtrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0