Why are you late?




Vet inte vad som flög i mig idag. Blev sugen på att åka ner på stan och titta på en ny klocka. Det slutade med att jag kom hem med tre nya. Såg en till som jag tänker köpa imorgon. Fler speglar till lägenheten tänker jag också leta efter. Det är något magiskt med mig som kan slösa så mycket!





Efter att jag i lördags sprang in i Magnus Uggla i ett VIPrum så slog det mig att de är okej att vara kort. Jag är bara 173cm vilket är jävligt kort för att vara kille. Fast det funkar liksom nästan. Om jag var tjej skulle inte jag vilja att min man var 173cm, det är ganska omanligt. Fast det funkar.


En annan sak som funkar i Uppsala  är att festa på tisdagar. Det är vad jag ska göra nu. Äntligen får jag bli full. Vi kanske ses ute ikväll!? Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Maackyy

sv: aww tack så mkt :D

2010-06-08 @ 18:35:24
URL: http://kandykupps.blogg.se/
Postat av: Någon du känner allt för väl

en kille är perfekt längd om han är lika lång som jag när jag har på mig mina högklackade skor. Alltså runt 175. Så du har en ganska längd ;)

2010-06-11 @ 05:43:42
URL: http://xitscomplicatedx.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0