Ogillar söndagar!


(Foto) från Johanna Bobban.


Den här bilden är inte ifrån idag. Men man skulle kunna tro det. För det är såhär jag mår idag. Kul att Johanna Bobban la upp den bilden på facebook en dag som denna!


Vecka.24 bjuder på..


Förutom en massa jobb så kommer nästa vecka bjuda på lite andra saker. På onsdagen ska vi ut och fira älsklingen Emelie Lag som fyller 25år. Känner på mig att det kommer bli en trevlig kväll. Jag ska även till stockholm och träffa min vän Sofia Wettergård. Vi får se vad vi kommer göra. Blir även en lunch på fredag med min Gudmor helena som kommer ifrån östersund till uppsala :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallo.

jaa, jag älskar kläder!!

2010-06-13 @ 20:12:34
URL: http://4mypeople.blogg.se/
Postat av: dani

sv: ja kanske lite? men rihannas tights är jag inte less på:-)



vilken söt blogg du har :)

2010-06-14 @ 11:34:26
URL: http://justdani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0