Bästa veckan på länge!




Äntligen är det här. Nu har jag två vipkort. Idag fick jag ett ifrån Birgerjarl. Jag tackar så mycket för det. Inte för att någon tvivlade på att jag tillhörde Uppsalas A-liga, men nu kan jag bevisa det.





Det blev en underbar vinkväll i tisdags med Helena. Börjar undra om jag lever i en dröm eftersom min vardag är så skön.





Blev jävligt full i tisdags så jag fick ge upp kvällen redan 01:30. Det är väldigt tidigt för att vara mig. Men när man inte kan stå upp eller prata så tycker jag man ska gå hem.





Nu ser jag fram emot en härlig midsommar med mina vänner. Det kommer bli fint väder så jag tror att det kommer bli en fantastisk dag imorgon. Ni får se alla bilder på bloggen på lördag.


Kommentarer
Postat av: Elionore

okej, vad tråkigt

2010-06-25 @ 00:44:20
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0