vad som stör mig




Det är inte bara den danska fotbollslåten som stör mig. Det finns fler saker, tro mig.


1. Någon tönt som heter "patrik" trodde 00:30 i natt att jag ville suga av honom? Orka skicka ett sms till mig där det står - du skulle fått suga av mig! Neej tack. Men om det är någon som vill suga av Patrik så här lägger jag ut hans nr 0709980270. Sådär. Nu lär nog hans telefon börja ringa....


2. Har ni någon gång tänkt på - Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek-
Kvinnor vill alltid vara en mans sista äventyr.
Shit asså :P


3. Sen stör jag mig på att min kropp är så jävla snygg, men att det bara är ***** som jag vill va med?
Varför tycker jag att du är så speciell?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0