Tillbaka i Uptown




Nu är man tillbaka från London. Det första jag gjorde när jag kom hem igår var att träffa upp vännerna på krogen! Jag är en sån kille som har svårt för att vara hemma en lördag.


Lite från kvällen

1.
visst är det inte alls kul när man springer in i bekanta. Jag hatar att behöva stå och låtsas skrattar med en person. Allt för att inte alla i den här stan ska tycka att man är en ytlig fitta. Men det är inte konstigt att mina bekanta inte blir något mer en bekanta i mina ögon.


2. Ett gammalt ligg från sommaren 2008 sprang jag in i. Jag vet att du läser min blogg. Shit vad sliten och ful du har blivit. Du måste börja träna. Jag har inte haft sex med många, men du är en av dom jag ångrar.


3. Tack till alla er som betalade min fylla. Ni var ganska många igår. Varför går jag ut med min plånbok för? Det är ni som betalar min fylla som snabbt får en plats i mitt hjärta. Det är så man köper min kärlek. Det är inte svårare en så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0