på min middag...

Tänk dig själv om du fick bjuda hem fyra kändisar på middag. Vilka skulle du bjuda? och varför skulle du bjuda just dom? Det började jag tänka på idag när jag tittade på tv! Här är i alla fall mina gäster på min middag...



Celebrity Rehab with Dr. Drew


Jag tror det skulle va bra för mig att för en kväll få träffa Dr. Drew. Han ser ut att vara en trevlig och smart människa. Han skulle säkert kunna svara på mina frågor om livet...



Åsa Waldau = Kristi brud


Jag tror att Åsa är lite mysig och rolig. Efter några glas kanske jag orkar lyssna på henne? Hon är i alla fall bjuden. Bruden lär ju ha mycket att berätta..



Dame Edna's 50 years in show business

Englands populäraste transa. Vi behöver en transa på min fest. Jag orkar inte vara transan. Dame är varmt välkommen.



victoria silversted


Vad är en middag utan allas våran Silversted? klart hon ska få komma. Jag tror hon får ha Dame Edna vid sin sida av bordet. Tror dom två kommer ha roligast ihop.!


Hoppas ni får en trevlig start på nästa vecka! puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0