För varmt för att leva!



Min lediga måndag. Hade planerat att åka och bada i Länna men så blev det inte. 10poäng till mig som lyckades gå och handla och storstäda köket idag. Fyfan vad varmt det är i min lägenhet. Kan inte ens sova på kvällarna för att det är så varmt.


Fiskarna
Vecka 28 (12 juli - 18 juli)

Just ditt trygga och harmoniska lugn är det som nu ska ge dig den bästa kärleken. Familjen är den allra raraste för dig så njut över de dina och krama om varandra.En vän till dig kan nu komma med ett verkligt fint förslag. Det kan vara början till sunda affärer för dig. Stjärnorna säger att nu har du lycka med dig inom arbete.




- Nu ska jag äta is!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0