Du förstörde min lördag...


så här skabbig var jag idag (Foto: 2007)


Mobilradion går igång. Jag går upp! Gör mig i ordning för att gå till jobbet. Slår på min tv. Jag ser att klockan bara är 04:00? Jag tittar på min mobil. Det var inte alls radion som gick igång utan någon som hade ringt. Jag ser att personen även har lämnat ett sms där det står.


Tja, jag stal ditt nummer från ******* telefon och skulle vilja träffa dig. Kram ******


Jag får adhd och ringer upp denna ******!!!


addan  säger - Va är ditt problem din äckliga jävla horfitta? Fattar du att jag ska upp om 3timmar? Ring aldrig mig igen din fula fitta!


****** säger - varför blir du så arg för, jag vill så gärna träffa dig.


addan säger - Du kommer aldrig få träffa mig din skabbiga fitta, ring aldrig mig igen. Dra åt helvete.



Du förstörde min dag på jobbet. Så om någon vill gå på dejt med mig behöver ni inte ringa och fråga mig det 04.00 kvällen innan jag ska jobba. För jag tror att mitt svar på din fråga kommer bli - Nej!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Bra att du visar vem som bestämmer. :D

2010-07-17 @ 18:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0