Allt handlar om shopping!

Hej bloggen! Måste bara visa mina läsare lite snygga saker som jag köpt idag. Varför går man alltid och shoppar ensam? Jag vill shoppa med mina vänner. Eftersom mina pengar aldrig tar slut (tro det eller ej) så kan jag älska det jag köper mycket mer. puss och kram



min första bondelid väska.



2 par nya jeans från weekday. Jag tycker inte dom är så snygga, men på mig blev dom as coola.



Är så jävla kär i mina nya skor



helt ok :) tycker dom var söta.





Jag älskar inte alla mina kläder, men det är kul att se på dom. Alla kläder som är kvar nere i jönköping hoppas jag någon tar eller slänger. Behöver inte dom kläderna mer. Sen tycker inte jag om att ha på mig alla kläder som jag köper.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Nice shopping! gillar skorna :P

2010-07-28 @ 02:45:42
URL: http://nybergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0