Söndags dejten...


Till en början var jag jätte nervös! Varför var jag det? Inte som så att jag aldrig varit på dejt förut. Och att prata med nya människor har jag inte svårt för. Men efter att vi träffat varandra så dog nervösheten i mig. ******* var precis som jag hade tänkt mig. Riktigt trevlig, jordnära och rolig. Vi pratade exakt lika mycket vilket jag tyckte var skönt. Det blir så pinsamt när jag märker att det bara är jag som pratar.

Innan vi sa hejdå frågade jag ******* ifall vi kommer ses igen. Och det kommer vi. Jag längtar faktiskt till dejt nr2. Det var så längesen jag träffade någon som var så fin och trevlig. Och jag kan säga utan att låta kaxig att ******* tycker om mig också. Sen får vi väl se vad det blir för "titel" på våran relation. Personligen gillar jag inte alla titlar som finns. De där med Pojkvän/flickvän, KK, one night stand, älskare mm. Orka ge ett namn. Kan man inte bara få träffa någon man trivs med utan att behöva sätta en så kallad titel på relationen?


- God natt kära vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0