slut på Januari!




Nu är det den sista dagen på den första månaden 2010. Januari har varit Guld. Nyår var trevlig. Det har också varit roligt att komma tillbaka till Universitetet. Och allt runt tv serien har varit underbart!


Ikväll är jag riktigt trött. Vaknade kl 10:00 av att min morbror kom till min lägenhet för att ta lite saker. Har gjort allt för att inte råka somna under dagen. Tänker gå och lägga mig tidigt ikväll. Min lägenhet blir allt mer finare och finare. Nu har jag varit här i en månad och jag börjar känna att det är mitt hem. Det är så fantastiskt att bo så centralt. Nära ner till stan vill jag alltid ha!



Ny bok


Fick veta att min idol Chelsea kommer ut med en ny bok i början av mars i USA. Vill så gärna ha hennes nya bok. Jag har redan två böcker av Chelsea och dom är underbara. Alla borde läsa hennes böcker för hon har så mycket humor.





Kommentarer
Postat av: Queen J'

sv, nej va söt du är! tack :D detsamma!

Allt bra med dig ? (:

2010-01-31 @ 21:49:24
URL: http://missjulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0