Lugna tider


Lika lugnt här hemma som nere i småland.


Det verkar som att det nya året har gjort mig lugnare som person. Dom senaste dagarna har jag mest fixat i lägenheten och bara varit hemma. 60m är det till Konsum, längre har jag inte varit. Tänkte köpa mig ett träningskort någon dag. Nu när jag har ett stort kök skulle jag vilja bli bättre på att laga mat. Om det är någon utav er läsare som vill hjälpa mig är det bara att höra av sig. Jag är sjukt nyfiken på vilka mina grannar är. Jag har hört dom men vet inte hur de ser ut.


DET HÄR VISSTE INGEN OM ADDAN!

1. Det kliar på min tunga när jag äter Kiwi

2. Jag tycker Lakrits är äckligt

3. När jag var liten var jag rädd för E.T

4. Jag dricker inte mjölk

5. Jag har aldrig kört en moped

6. De första åren i sverige sov jag med öppna ögon


Kommentarer
Postat av: Anonym

nee hon pallar väl inte med kändislivet skulle ja tro

2010-01-05 @ 22:59:01
Postat av: Anonym

nee hon pallar väl inte med kändislivet skulle ja tro

2010-01-05 @ 22:59:15
Postat av: kryckaan

jasså? jaha... haha. hur kan du känna igen den då?

2010-01-06 @ 00:25:49
URL: http://kryckaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0