Lördags dejt!




Att äta god mat är något som jag tyvärr inte gör ofta. I lördags fick jag äta otroligt god mat. Jag bjöd hem min vän Jasmine. Vi ( eller bara jasmine ) lagade en jättegod lax. Det var så mysigt. Något i den stilen vill jag göra på alla hjärtans dag den 14e februari. Fast det kommer nog sluta med att jag ligger ensam hemma :(





Här har ni tjejen som tog över köket under kvällen. Det är svårt att tro att Jasmine är singel. Vilken kille vill inte ha en snygg tjej som är en stjärna i köket? Mysigt också att du sov över hos mig efter att vi tittade på skräckfilmen. Alla vet att Addan inte kan vara ensam hemma efter en skräckfilm. Fegis...





Var tvungen att lägga upp den här trött bilden på mig. Jag förstår inte vad som va mitt problem? Varför såg jag så sliten ut? Så här får det inte vara. från och med nu får bara snygga bilder tas på mig. Och jag ska sluta lägga upp trötta foton på mig själv, haha! Men det här var i alla fall min lugna, mysiga lördagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0