Hemma fredag



Är jag trött idag? Vaknade 12:00 och ligger efter fyra timmar fortfarande kvar i sängen. Kommer bli en lugn fredag hemma hos Addan. Har ingen lust att gå ut och träffa folk ikväll. Idag ska jag vara smart och ligga hemma och plugga, tänker också fortsätta städningen i min nya lägenhet. På söndag kl. 12:00 ska Tentan vara inlämnad, och tro mig! Jag har mycket kvar att skriva. Så fort det börjar bli varmare tänker jag visa mig mer ute. Här i Uppsala är det så kallt att man inte ens orkar gå ut och ta en cigg.


Torsdag eftermiddag kom Rebecca hem till mig. Jag bjöd henne på mat,fika,godis mm. !! Vi hade en jättemysig dag ihop. Det är roligare att ha vänner över på besök en att gå ut och festa tycker jag. Hoppas fler vänner kommer förbi nästa vecka så bjuder jag på fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0