Grattis Alicia Keys




Idag fyller den alltid lika vackra Alicia år. Jag har alltid tyckt att hon är skit snygg. Och det skulle va kul om hon kom till Globen nån gång under 2010, för henne vill jag se. Hon kom ut med ett nytt album innan nyår. Ni får inte missa hennes senaste låt - "Put It In A Love Song" med Beyoncé.





Hennes nya album som kom ut i slutet av 2009 heter - The Element Of Freedom. Hon har sålt 30miljoner album världen över. Hon har även gjort många filmer vilket många kanske inte vet. Hennes senaste film som kom 2008 var The Secret Life of Bees. Tyvärr var det inga storfilmer så därför blev dom inte så kända i Europa.





Det är inte bara musik och film som jag tycker Alicia gör bra. Även kläder har hon näsa för. Jag tycker alltid hon är snygg. Det spelar absolut ingen roll vad hon tar på sig, hon blir alltid snyggast! Grattis på födelsedagen vill jag säga till Alicia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0