Friends Request




Det finns mycket som är bra med FB. Jag står för att jag fortfarande är en FB nörd som kollar min mail varje morgon och kväll. Det är kul att man kan ha kontakt med vänner som man tyvärr inte träffar så ofta.


Jag förstår inte hur folk hittar mig på facebook? Jag heter Carlos Andreas Johnsson men kommer senare i år att byta tillbaka till Carlos Andres Montoya ( vilket jag redan heter på facebook ). Just nu har jag 306 "vänner" på FB. Pinsamt eftersom man inte har så många vänner. Många på listan är ytligt bekanta. Men så är det med FB.


Något som är 10gånger pinsammare är när folk du ALDRIG har träffat skickar dig ett friends request!? Idag hände det mig för kanske 20e gången. det var två killar ( ger inte ut deras namn ) Jag har aldrig träffat dom och vet inte ens vilka dom är eller vart dom kommer ifrån. Varför skickar de mig då en förfrågan om att bli deras vän? Varför skulle jag vilja det? Det roliga är att en av killarna har jag redan nekat två gånger tidigare då han skickade mig en förfrågan. Men vad vet jag? Det kanske finns folk som godtar alla kompisförfrågningar de får in? I alla fall är inte jag en av dom. Nej tack till att bli vän med någon jag aldrig har träffat, och aldrig kommer att träffa.


- puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0