Flytta hemifrån!




God morgon bloggen. Idag hade jag tänkt att gå ner på stan och shoppa lite. Känner att jag behöver massa nya kläder. Och på MQ har dom just nu mycket snyggt. Det är så otroligt skönt och bo mitt i city. Jag tänkte på det igår att jag skulle aldrig klara av att behöva åka buss.


Idag ska jag börja planera min fest som är nästa vecka. Det blir en liten VIP kväll för jag bjöd bara de finaste personerna i mitt liv. Man kanske borde bjuda över sin as snygga granne? Nya kläder till festen måste jag i alla fall hitta. Och nya skor vill jag också ha. Jag får ta mig ner på stan nu.


- kyss och smek!


Kommentarer
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

hhe tack så mkt :) vart kom du ifrån :) vem är du? :) Trevligt att du hittat hit, hur mår du? Kram

2010-01-22 @ 19:13:40
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv: Tack så mycket! :) Kärlek och romantik kan man aldrig få för mycket av. :) Hoppas du får en bra shoppingdag!!

2010-01-23 @ 09:32:04
URL: http://mrsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0