Flytta hemifrån - Torsdagar på SVT2




Tack till alla fina vänner som hade möjlighet att komma hem till mig igårkväll. Tack för att ni är så fina. Jag blev väldigt glad för alla fina saker som ni gav mig. Tack vill jag också säga till alla som hört av sig via sms,tele,mail och önskat mig lycka till. Det är fint att se vilka som bryr sig om mig :)


Till er som missade showen är det bara att besöka svtPlay. Annars går en till repris på tv nu på måndag 13:30. Det är helt otroligt hur många det var som tittade igårkväll på svt. Tack även till Lisa Karm i klassen som tog sig tid att hjälpa mig göra fint till min lilla vip-fest :) Utan dig skulle det inte ha blivit så fint som det blev :) tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0