får ont av att skriva



Jag tror att många av mina vänner tycker att jag är slarvig, glömsk och dålig på att planera. I alla fall tycker jag att ja är det. När jag kom hem från skolan idag fick jag ett mail ifrån min lärare att min tenta 1 från i början av förra terminen saknades. Hade jag lämnat in den? Tydligen inte. Fick jag skriva om det ikväll? tyvärr så fick jag det. Har jobbat sen 18:00 med att skriva om moment 1. Min plan är att jag ska bli klar i natt så att Thomas har den i sin mail imorgon när han kommer till jobbet.




fast jag måste säga att jag är helt otrolig. det är inte många som kan jobba så bra i sista minuten som jag. Skriver på nu och känner att det här kommer gå bra. Ibland är jag rätt duktig. Men nu när jag ska börja läsa Konstvetenskap B tänker jag inte lämna in saker i sista sekund mer. Jag känner att jag får ont av att skriva.
Imorgon börjar jag skolan 10:00. Kommer behöva gå upp 08:00 vilket jag inte har gjort på 1000år tror jag.


- vi får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0