Det handlar om att ta det lugnt

Idag tyckte jag i alla fall att min feber började lugna ner sig. Tog mig ner på stan men när jag förstod att det var 24 minus grader förstod jag att jag inte kunde ha mina vårskor på mig. Jag hatar vinterskor men tur nog hittade jag ett par för 149kr. Skulle inte lägga ut mer pengar på något som aldrig kan bli snyggt.


Efter en stund gick jag på stan för att shoppa. Jag hittade tre as snygga jackor som jag kommer va ensam om i Uppsala att bära! Grymt snygga alla tre och nu vill jag bara att det ska bli vår! Ska redan nu börja titta mig om efter snygga solglasögon. Köpte ett par Bobbie Burns skor för några dagar sen som jag vet kommer passa till alla jackor. Det tråkiga med vinter är inte att det är kallt, utan att man som kille inte kan klä sig snyggt. Trivs absolut inte i vinterkläder. Men om vi har tur kommer våren till uppsala i Mars. Vi får hoppas!




Jacka från Winterset



Jacka från J.Gallery



Jacka från Lavon


Kommentarer
Postat av: TERRE

underbara!

2010-01-07 @ 10:08:21
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0