De var sommaren 05. snart kommer 10

Blev lite nyfiken idag på att titta tillbaka på sommaren 2005. Jag är förvånad att det var 5år sen nu. När jag ser på bilderna tycker ag att dom känns som 10år. Vad liten man var som 17år. Kommer ihåg att jag tyckte ja var jättestor. Men så fel man hade. Känner mig inte ens vuxen idag. Sommaren 2005 var rätt rolig. Här är bara några bilder ifrån en kväll nere på stranden!




Jag och min "sommar kompis" jonte



En kyss mellan Terre och Addan



addan och maggie. förstår inte varför vi tyckte vi var stora?



Terre var så söt



På den tiden min pappa var frisk och pigg!


Kommentarer
Postat av: TERRE

AHAHAHAHAHAHA!!!!!!11111 du och jag på bilden xDxDxD LOVE YA!

2010-01-04 @ 20:26:54
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0