2010 är här




Efter 6timmar på swebuss kom jag äntligen hem till Uppsala. Efter att ha försökt göra lite fint hemma kom min vän Danny. Det var jätteroligt att träffa Danny igen, vi borde ses oftare tycker jag. Den 6 januari fyller han 22år så jag tänkte vara en snäll vän och köpa honom något fint!



Vet inte hur jag ska tacka Emelie. Jag blev så glad att jag blev bjuden på din nyårsfest. Det är alltid lika roligt hemma hos dig. Men igår var det extra roligt. Danny hälsar också att han gillade er och hade jättekul. Vilken fantastisk nyår det blev. Och på tolvslaget fick man sig sin kyss, de ni ;)



Även sofia (tjejen som fixar min frilla) var hemma hos Emelie. Jag har saknat er båda och det var kul att träffa er. Det bästa under kvällen tycker jag var tolvslaget. Det är något magiskt med det! Framför allt tycker jag det är viktigt att fira tolvslaget men folk man tycker om. Det gjorde jag verkligen!



Och sofias härliga pojkvän fick jag också träffa under kvällen. Jag vill önska alla som jag träffade under kvällen lycka till i år. Det var så kul å träffa alla er. Hoppas ni kom hem lika lugnt och fint som jag gjorde! Nu ska jag försöka städa. Varför är alltid 1 januari en sån seg och trist dag? puss och kram


Kommentarer
Postat av: TERRE

aaw! va kul du verkade ha det! big up till dig!

2010-01-02 @ 19:02:26
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0