1 januari här kommer jag




Enligt mig är lyx att ligga i sin stora säng, dricka te och bara titta på tv. Jag är riktigt nöjd med gårdagen. Den kunde inte ha blivit bättre. Och allt beror på att Emelie är en sån fin vän, en riktig vän. Tråkigt att Danny var tvungen att åka hem till sig. Jag känner mig så otroligt ensam nu. Nu när jag bor så stort som jag gör vill jag ha folk hos mig.

Det känns skönt att 2009 är över. Nu får vi se vad 2010 har att erbjuda mig. I år ska jag försöka lära mig att planera bättre och inte vara så slarvig och glömsk. Tänker lägga ner mer tid för skolan. Efter hösten 09 början jag bli rätt trött på allt festande. Kan ni tänka er att det är fredag idag? Det känns som att det är söndag.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0