Plus och minus!


Från aftonbladet.se

1. David Hasselhoff, Taylor Ann 20år och Hayley 19år i real life is like with "The Hoff". Alla tre är riktigt jävla fula och smaklösa. Men dom lyckas bjuda oss på en bra show!! Härligt att veta :)



från aftonbladet.se


2. Bara så alla vet så tittade aldrig jag på tylösand töntarna. Eller vem gjorde det? Skit samma. Jag är snart 23år och skulle aldrig vilja röra en 14åring. Skulle inte ens röra en 17åring. Nemo låt barn få vara barn och kan du inte få tjejer som är 23år får du väl börja runka hemma. TÖNT.



Linsday Lohan är snart på G

3. Snart är hon klar på Betty Ford Clinic. Det går rykten om att Linsay kommer vara med i Dancing with the Stars! skulle va as roligt att se henne dansa runt. Jag hoppas hon tackar ja och är med!








Kommentarer
Postat av: Marcus

sv: Då ska du få en förklaring:

1. En humorblogg

2. Inte så mkt om mig själv, utan jag skildrar andra saker i bloggen.



Det är väl inte så mkt text btw i det där inlägget som du kommenterade? ;-)

2010-12-06 @ 21:36:43
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Robin

Fy fan vilken jävla loser Nemo är om det där stämmer. Hoppas i sådant fall att han får fängelse. Samt att han tappar tvålen ofta, när väl han hamnar där.

2010-12-14 @ 15:51:42
URL: http://gamingground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0