Önskelistan 2010



Vad står det på din önskelista?

Ärligt talat önskar inte ja mig något i år. Ska bli trevligt att träffa familjen. Har inte träffat dom på snart 4månader. Fast om jag skulle önska mig något skulle min lista se ut såhär!


1. Presentkort på systembolaget för hela 2011.
2. Ett hembiträde från ryssland.
3. En årsförbrukning från Pall Mall.
4. Någon som vill betala min hyra för hela 2011.
5. Någon som kan agera taxi och köra runt på mig.
6. en söt dvärg som skriver ner allt viktigt som jag måste göra.
7. En sexig granne (lägenheten ovanför mig är till salu).


Hoppas jag får något i alla fall!


Kommentarer
Postat av: nea

haha när började det spela någon roll om vart man bor när man bloggar? :)

2010-12-10 @ 07:22:47
URL: http://linneastavander.blogg.se/
Postat av: matildaceiliaa

sv: tack tack!

En av mina kompisars mamma sydde den åt mej så inte blev det så himla dyrt :)

Och en såndär dvärg skulle jag också behöva!

2010-12-26 @ 21:52:16
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0