Något som jag vill ta upp!




Vill ta upp lite saker som jag har legat och tänkt på den senaste tiden!!!


1. Förlåt men det är så jävla bögit när killar dricker rosévin, jag vet att vi alla tycker det. Ärligt, kan inte alla som vill vara lite manliga dricka öl eller sprit?


2. Varför blir alltid folk sura när man inte kommer ihåg dom? Det är väl inte så farligt? Jag skulle inte bli ledsen.


3. Jag hör inte vad jag själv säga. Jag pratar alltid sluddrigt och otydligt. Fyfan för mig.


4. Varför ska alla dricka mojito på sommaren. Är jävligt trött på den drinken.


5. jag kom på att jag bara vill ha 333vänner på FB. Därför tar jag alltid bort någon när jag lägger till en ny. Varför har jag börjat tänka så? lite larvigt av mig!


Kommentarer
Postat av: LINA

sv: mer fest bilder säger du?

Jag hatar lägga ut festbilder hahha så därför jag inte ha några

2010-08-14 @ 16:14:42
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0