Desperat efter kärlek?



Den senaste tiden har jag önskat mig ett husdjur. Spelar egentligen inte någon roll va det är för djur. Jag vill bara ha något att leka med. Någon att krama och ge mat till.


Eftersom jag aldrig fick någon kanin när jag var liten kom jag på en sak igår. Jag tog med mig Sabine & Lenita till en djuraffär. Det fanns inte så många kaniner att välja mellan. Och ska jag va ärlig va alla rätt skabbiga. Jag vill i så fall ha en vit liten kanin som på bilden. Kanske var de lika bra att dom inte hade söta kaninungar. Om något vill bli av med ett djur så kan ni höra av er till mig :)


Kommentarer
Postat av: marie

det är en vanlig canon ixus. skulle dock inte vara fel att ha en system kamera :)

2010-08-03 @ 11:12:57
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/
Postat av: sabbe

KÖP DIN KANIN NU NU NU SÅ GTAR JAG HAMSTER, VI KAN TESTA ATT PARA DOM????? SMÅ KANIN BEBISAR AV EN HAMSTERS STORLEK!!! hahahhahahahahahha

2010-08-04 @ 00:26:33
Postat av: Nicole Sanzetth

Söta =)

2010-08-05 @ 22:44:55
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0