Barnvakt på Gröna Lund




Lördag. Fortfarande småsjuk men tog mig till Gröna Lund för att vara barnvakt till min älskade guddotter och hennes bror. Eftersom min blogg är barnförbjuden väljer jag att inte lägga upp kort på ungarna. Barn ska få vara barn. I allafall så hade vi en underbar dag. jag kände mig som en lycklig Britney Spears! Om ni förstår vad jag menar. Älskar Gabriel & Hanna, ni är finast i världen!

Det konstiga är att alla andras barn på gröna lund var as fula. Det kan ju inte vara kul? Som ni vet så är jag inte barnkär. Jag ljuger alltid när jag säger - "åh vad söt din unge är". Jag står för att ja inte tycker att vita barn är fina. Om ni undrar så är min guddotter och hennes bror svensk/asiater. brunt hår, mörkbruna ögon och jättefin hudfärg. I love it! det är så man ska se ut.


// Tack Helena & Magnus för att ni bjöd med mig, vi ses snart igen :)


Kommentarer
Postat av: Inga Kovačević

SV; Haha nä min kamera är inte något speciellt, tror mest att jag är bra på ta bilder ;)

Ne jag vet inte, tror inte att du har kommenterat eftersom detta var första gången jag var inne pådin.

2010-08-21 @ 21:32:44
URL: http://ingakovacevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0