Torsdag i Jönköping


Foto: från Terres blogg!


När jag vaknade upp idag undrade jag - men usch vem är jag hemma hos? Tur att det var hos mina föräldrar. Tidigt torsdagmorgon fick jag ta bussen in till stan (45 min tar det). 11:00 skulle jag vara hos en privatläkare på ett hemligtbesök! Och nej jag är inte på väg att dö! Men den långa bussresan på 45min från stensholm till centrum fick mig att vilja dö.



Morgonfika med älsklingen Anvah


12:00 träffar jag min älskling Anvah på en fika. Vi delade med oss av mycket skvaller och många hemligheter för varandra. Lite senare kom Terre in och fikade med oss. Jätteroligt att träffa Terre, nu var det 3månader sen vi sågs. Det ska bli as roligt att Terre kommer till Uppsala sista april. Kommer bli årets kväll!!



Anvah, terre, Mamma

Så var gjorde jag resten av dagen? Var på stan med lilla mamma. Lagade mat till hela familjen och dom älskade det. På kvällen åkte jag ner till stan med en vän och tog en kvällsfika. Även min söta lillebror har jag försökt leka med. Han börjar faktiskt bli riktigt rolig att umgås med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0