How you choose to express yourself





Hahaha asså det här är inte sant. Jag kan inte skriva vad jag har gjort idag. Har gjort tre saker som jag bara älskar att göra. Men två av tre saker är förbjudet!!! Sånt får man inte göra!! Fick en underbar torsdag.
 Nu är klockan 23:00, jag är helt slut i kroppen, ligger i min säng och är sugen på vatten!!


snuskiga mail till kvällsmat?


Det är inte bra att lägga ut sin mail på Myspace, Twitter. Ni ska bara veta hur ofta jag får snuskiga mail ifrån folk. Och snuskiga foton. Alla kommer väl ihåg när jag fick en kukbild? Funderar på att lägga upp exakt alla nakenbilder folk har skickat till mig. Frågan är hur glada ni läsare kommer bli då? Vem vill göra om min blogg till en porrblogg? Någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0