godmorgon sverige


ibland vill man bara dö?


Vem betalar min fylla?
Nu vet jag vem som gör det. Tack för igår. Tack för all gratis sprit. Ska man betala tillbaka på natura? Nej inte ska man det. En person sa till mig igår att jag är den finaste killen i Uppsala. Nu vet ni alla det en gång till.


Konsten att få sin fylla betala!


1. gå ifrån dina vänner. Tro mig, det är då folk kommer till dig.


2. Om du ser ut som alla andra är du som alla andra. Försök att va unik.


3. Leta upp en person som är fulare en vad du är.


Fler tips vill jag inte ge ut. Tänker skriva en hel bok om det. den får ni köpa. Och till er tjejer vill jag bara säga. Killar bjuder bara fula, billiga tjejer på drinkar! Varför? Jo för att ingen hetro kille vågar gå fram till de vackraste flickorna. Det är sant. Flickor från A-ligan tittar man på, men rör inte.


hejdå!


Kommentarer
Postat av: frisören josefine

hihihiiii jag tror det där med A-ligan stämmer. :D

2010-04-16 @ 19:00:55
Postat av: Anna

Darling måste nog göra dig medveten om att det där inte gäller överallt. Här i Miami får man fyllan betald av nattklubbarna om man e tillräckligt snygg. Jättebra system och man får dricka hur mkt man vill. SÅ jag får fyllan betald av dem. Har en jättesöt gaykompis som jag brukar ta med sig som oxå får fyllan betald bara för att han känner mig hihi.

Puss

2010-04-16 @ 19:31:32
URL: http://miamilive.blogg.se/
Postat av: Rebecka fejsbook

Aha, kanske är DÄRFÖR aldrig nån raggar på mig då! Känns bättre att tänka på det som anledningen än att man skulle vara lätt efterbliven :D

2010-04-17 @ 13:12:48
Postat av: Andrea

Så rätt!! Hahaha! Men av någon härlig anledning så blir man ändå bjuden på drinkar när du är runt omkring... Även fast ja kan ändå. Men då rasade alkoholen på en!!!

2010-04-17 @ 13:39:06
Postat av: raisaaa

ahaa nu förstår jag varför jag aldrig blir bjuden på drinkar när jag är ute!

2010-04-19 @ 12:24:05
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0