en lugn lillördag


Det här ser ut att bli en lugn vecka.


Idag har jag bjudit min vän Hanna Ekström på onsdags-middag. I övrigt var dagen rätt lugn. Känner att jag är helt slö. Tycker det är tråkigt att det inte riktigt känns som vår en. Vart tog solen vägen som vi fick se i söndags?



Fiskarna

Vecka 14 (5 april - 11 april)

Någon kan komma att visa dig sin stora förtjusning nu i veckan. Du måste bara vara en tillgång och ditt leende är stort. Ditt vänliga jag vinner framgång i veckan. Har du börjat fundera på att söka ett annat arbete. Det kan vara rätt tid att försöka genomföra dina drömmar nu. Du strålar av vitalitet och fångar andras intresse. Här verkar du handla en hel del till ditt hem och det kan bli en ny möbel, i alla fall så tycks det bli fint för dig. Spelvinster, väntar du på det så blir det bara småvinster.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0