Underbar tisdag!


Behöver lite storstad.


Godmorgon, Självklart älskar jag Uppsala mer än någon annan stad i Sverige. Men en dag som denna är det perfekt att bo nära Stockholm. Vilken fantastisk höst dag vi har, därför passar det utmärkt att jag ska åka ner till huvudstaden lite senare idag. Om turen finns med mig kommer jag springa på något snyggt. Shopping sugen är något som addan verkligen är idag. En gång i veckan försöker jag vara i sthlm. Men jag har lovat min vän Maria Bertling att vi två ska gå ut och festa nästa gång jag kommer till henne för det har jag varit dålig på. Jag kanske alltid borde festa i sthlm när jag är partysugen, för i uppsala är man redan ökänd.


I övermorgon blir det där emot inte storstadsliv, utan småstadsliv. Då ska jag ner till småland som många redan vet. Ska bli mysigt att få lite småstadsliv också. Jönköping är en sån stad där alla känner alla, mysigt att veta om så länge man inte bor där!! Något som är bra med att jag ska ner till småland i helgen är att den här helgen blir vit. Det är nog min plånbok och lever tacksam för, och även mina föräldrar. Det är rätt synd att jkpg inte har några bra nattklubbar, och varför alla hänger på Olerys förstår jag inte?


Min mobil ska jag stänga av i helgen. Tänker inte låta helgen bli förstörd av att Nadia eller Rebecca ringer ifrån Uppsala och berättar vilka roliga fester som jag missar. Nej nej jag vill faktiskt kommer tillbaka till Uppsala och vara glad. Vill inte komma tillbaka  och tänka - varför var jag så jävla dum och lämnade stan?


Terre fixar!

I slutet av veckan kommer min blogg va som helt ny igen. Terre ska fixa till den och ge den en helt ny stil. Jag är så glad för att du hjälper mig med bloggen terre, du är en HERO!! Jag har redan en massa planer på hur jag tänker mig att den nya bloggen ska se ut. Det ska bli roligt och se vad du tycker skulle kunna bli bra.


puss och hej!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah, kul att nån uppskattar den här dagen iallafall ;P



angående din fråga; har ingen aning om hur många av mina läsare som är manliga eller kvinnliga. kan man kolla det?

cheers.

2009-09-29 @ 13:10:13
Postat av: Tiny

//Tiny haha

2009-09-29 @ 13:10:28
URL: http://tinyz.blogg.se/
Postat av: Hilea

Det har jag faktiskt ingen som helöst aning om..

2009-09-29 @ 13:41:36
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; Hej! Jag har ingen aning om hur många manliga läsare jag har. Sambon och två av mina killkompisar brukar kika in iblan i alla fall. Så minst 3. Sen Den senaste veckan har jag i alla fall haft 3 till manliga läsare som har lämnat komentarer. Annars har jag ingen koll.

2009-09-29 @ 14:48:37
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: Oj, manliga? Riktigt bra fråga där - det vet jag fatiskt inte, jag ser bara hur läsare kommer till mig, vilken stad, företag och sökord :)

2009-09-29 @ 15:03:53
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: MAJA

jag vet inte rikigt :)

2009-09-29 @ 15:42:52
URL: http://chinnie.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

sv; bra fråga & kul att du är en av alla de få manliga bloggare :)



jag har ingen aning faktiskt, inte så värst många iallafall. 10 kanske? ;p

2009-09-29 @ 20:20:39
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0