Rumors


Terre och jag hösten 2006.


Gogmorgon igår var jag på middag hemma hos Sanna och Jossan. Det bjöds på otroligt god mat, men så är det alltid eftersom Sanna är fantastisk på mat. Tack så jättemycket snygging, jag hoppas vi gör om det igen.


21:00 Ner till stan för att träffa upp klassen på en utav alla uppsalas nationer. Kvällen var väldigt lugn för mig. Drack bara två öl och under tiden tittade jag på mina klasskompisar som också bara drack två öl. Jag förstår inte poängen men det jag vet nu är att jag alltid när jag går ut med klassen ska förbli nykter. Varför har jag supit ner mig stenhårt dom två tidigare gångerna när ingen annan gör det? Dom är trevliga folket i klassen, absolut! Fast det är inte de folket du går ut med om du vill svina ner dig en kväll ( det är mig och Rebecca du ringer om du vill svina ner dig en kväll ). Vill inte nämna några namn, men det fanns några som trodde dom var " as fulla ", men man såg hur mycket dom gjorde till sig hahaha! Kan i alla fall gå till skolan idag utan att känna - nej jag har gjort bort mig inför klassen igen.


Oh gud det glömde jag nästan bort! Under den lugna utgången igår med klassen träffade jag och Sophie två as roliga snubbar. Dom var ifrån Gävle men skulle va här i Uppsala under helgen. Jag hoppas man springer på dom snart igen för fyfan vad roligt jag hade med er två. Ni gjorde verkligen hela min kväll. Love you Boys!


Kommentarer
Postat av: TERRE

G-damn va snygg du är ;)

2009-09-27 @ 13:03:36
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0